مقاله كاربردهاي گرافيك در توليد و پخش خبر تلويزيون
مقاله كاربردهاي گرافيك در توليد و پخش خبر تلويزيون

دانلود فایل كاربردهاي گرافيك در توليد و پخش خبر تلويزيون 151 صفحه با فرمت WORD

فهرست

عنوان صفحه

1- مقدمه.......................................................................

2- فصل اول: خبر در تلويزيون..................................................

ماهيت خبر....................................................

تعريف خبر....................................................

عناصر خبر در تلويزيون.....................................

سبكهاي خبر نويسي...........................................

سوگيريهاي خبري.............................................

موضوع‌هاي خبري در تلويزيون.............................

ويژگي‌هاي خبر تلويزيون....................................

3- فصل دوم: گرافيك........................................................

هنرهاي تجسمي...............................................

تعريف گرافيك.................................................

تفاوت گرافيك و نقاشي.......................................

الفباي تصويري (خط،‌ نقطه، سطح، حجم، بافت)..........

رنگ...........................................................

نظريات رنگ.................................................

نظريه تشنگي رنگها..................................

نظريه نسبي گرايي رنگها............................

نظريه تعامل رنگ و فرم.............................

تركيب بندي....................................................

هارموني.......................................................

4- فصل سوم: گرافيك تلويزيوني............................................

تعريف ........................................................

تاريخچه .......................................................

تيتراژ..........................................................

كپشن...........................................................

دكور...........................................................

آرم استيشن....................................................

گرافيك كليپ...................................................

تفاوت تيتراژ، كليپ و تيزر..................................

نشانه و نامواره................................................

5- فصل چهارم: گرافيك در توليد خبر تلويزيوني..........................

گرافيك خبري چيست؟..............................................

اهداف و كاركرد..............................................

كپشن‌هاي ثابت................................................

كپشن‌هاي متحرك.............................................

تيتر و سوتيتر..................................................

شناخت حروف................................................

شيوه نمايش خلاصه خبر...........................................

آرم استيشن....................................................

استوديو مجازي...............................................

اينفوگرافيك و كاربردهاي خبري...................................

6- فصل پنجم: گرافيك در پخش خبر تلويزيوني............................

اهداف و كاركردها............................................

ويژگيهاي گرافيك در پخش خبر.............................

هويت بصري..................................................

نشانه و نامواره ...............................................

آرم استيشن....................................................

سرفصل‌هاي خبري...........................................

اينفوگرافيك....................................................

كپشن‌هاي ثابت و متحرك.....................................

پيج لي آوت (PageLayout).................................

صفحه آرايي...................................................

زيرنويس در پخش خبر......................................

دكور در پخش خبر...........................................

طراحي دوباره (Redesign).................................

7- نتايج و پيشنهادها..........................................................

8- واژه نامه اصطلاحات گرافيكي در خبر


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

32_1569261872_31771_4862_1807.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 42,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت