پایان نامه بررسي لزوم گرافيك محيطي براي محيطهاي بسته
پایان نامه بررسي لزوم گرافيك محيطي براي محيطهاي بسته

دانلود فایل بررسي لزوم گرافيك محيطي براي محيطهاي بسته 154 صفحه با فرمت WORD

فهرست مطالب

فصل اول: گرافيك محيطي چيست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرايط اجتماعي

انسان در فضاي اطراف خود ..............................................................................................

گرافيك محيطي چيست؟

گرافيك محيطي ( محيطهاي بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها...............................................

نقش گرافيك محيطي در اجتماع.........................................................................................

فصل دوم: انواع گرافيك محيطي و نمونه هاي آن در جهان..............................................

انواع گرافيك محيطي...........................................................................................................

گرافيك محيطي مسطع يا دو بعدي.....................................................................................

گرافيك محيطي حجمي يا سه بعدي

تقسيم بندي ديگر گرافيك محيطي......................................................................................

طراحي فروشگاه ها.............................................................................................................

نمونه هاي گرافيك محيطي.................................................................................................

فصل سوم: سير تحول گرافيك محيطي همراه با پيشرفت تكنولوژي................................

فصل ارتباطات ....................................................................................................................

محدوده تكنولوژي در گرافيك محيطي...............................................................................

فصل چهارم: گرافيك محيطي در ايران.............................................................................

وضع كنوني هنر ايران..........................................................................................................

سخنراني هاي امرا… فرهادي و پرسش و پاسخ در مورد گرافيك محيطي و تبليغات ايران در اولين همايش گرافيك ايران وپاسخ به سوالات..........................................................................................

فصل پنجم: تاثير گرافيك محيطي و تبيلغات در فروش و مخاطب....................................

تاريخچه تبليغات.................................................................................................................

سواد بصري در گرافيك محيطي..........................................................................................

سابقه تاريخي گرافيك محيطي............................................................................................

عوامل گرافيك محيطي و تاثير آنها در فروش.....................................................................

اصول نظري، پايه هاي اصلي زير بنا ترغيب و تبليغ...........................................................

آرا، و عقايد..........................................................................................................................

فصل ششم: وضعيت گرافيك محيطي و نكات مهم در آن با توجه به نوع كالا.................

عرضه و تقاضا......................................................................................................................

تبليغات و ارتباط..................................................................................................................

تبليغات بازرگاني.................................................................................................................

ايجاد احتياج.........................................................................................................................

ازدياد فروش........................................................................................................................

ايجاد واحدهاي عظيم..........................................................................................................

هدف از تبليغات بازرگاني...................................................................................................

چه بگوئيم؟..........................................................................................................................

اجزاء تبليغات محيطي..........................................................................................................

تنظيم آگهي..........................................................................................................................

عواملي كه در تبيلغات محيطي بايد مد نظر باشد................................................................

سنجش آگهي.......................................................................................................................

عوامل داخلي........................................................................................................................

عوامل خارجي.....................................................................................................................

فصل هفتم: پوستر...............................................................................................................

هنر و پوستر در ايران...........................................................................................................

عوامل موثر در طراحي يك پوستر.......................................................................................

پوسترهاي سه بعدي............................................................................................................

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

29_1570299158_32290_4862_1517.zip0.18 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 42,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت