پاورپوینت بازاريابي بنادر ۱۹ اسلاید
پاورپوینت بازاريابي بنادر ۱۹ اسلاید

مقدمه:

در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:

شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.

كالا : آنچه كه بايد حمل شود.

بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.

رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.

بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

bazaryabi banader_1706425204_65248_4862_1943.zip0.25 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت