طراحی دانشکده معماری با رویکرد قرارگاه رفتاری
طراحی دانشکده معماری با رویکرد قرارگاه رفتاری


2-8 -7-3 يکپارچگی محيط يادگيری 16

2-8 -8 انعطاف پذيری در محيط يادگيری يکپارچه 16

2-8 -8-1 اصول حاکم بر انعطاف پذيری محيط يادگيری يکپارچه 16

2-8 -8-2 راهکارها و انعطاف پذيری محيط يادگيری يکپارچه 16

2-8 -9 محدوده بندی در يک کلاس انعطاف پذير 16

2-8 -10 شکل يک کلاس انعطاف پذير 16

2-8 -11 نقش محیط در سازندگی محیط آموزشی 16

2-9 تعریف قرارگاه فیزیکی 16

2-10 قرارگاه رفتاری 16

2-10-1 شکل گیری تئوری قرارگاه رفتاری 16

2-10-2 ویژگی های قرارگاه رفتاری 16

2-10-2 -1 گزینشگری قرارگاه های رفتاری 16

2-10-2 -2 شروع و پایان وقوع قرارگاه های رفتاری 16

2-10-2 -3 عدم انتقال پذیری الگوهای جاری رفتار 16

2-10-2 -4 خصوصیات پویایی قرارگاه رفتاری 16

2-10-3 قرارگاه رفتاری در معماری 16

2-10-4 قرارگاه رفتاری در دانشکده معماری 16

2-10-5 اصول و ضوابط طراحی فضاهای دانشکده ای 16

فصل سوم: بررسی نمونه های مشابه

3-1 دانشكده هنرهاي زيبا 11

3-2 دانشکده هنر و معماری تبریز 11

3-3 دانشكده معماري اپورتو(oporto) 11

3-4 كالج آموزشي معلمان، Setubal 11

3-5كالج آموزشي معلمان، Setubal 11

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل سایت

4-1 موقعیت سایت 11

4-2 بررسی دسترسی های سایت 11

4-3 بررسی شکل و ابعاد سایت 11

4-4 بررسی چشم انداز سایت 11

4-5 همجواریهای سایت 11

4-6 اقلیم 11

4-7 موارد‌حائز اهميت در طراحي اقليمي ساختمانهاي آموزشي و تحقيقاتي 11

فصل پنجم: برنامه فیزیکی

5-1 فضاهای اصلی 11

5-1-1 فضاهای اداری 11

5-1-2 فضاهای آموزشی 11

5-1-3 فضاهای خدماتی 11

5-2 فضاهای مکمل 11

5-2-1 فضاهای خدماتی مکمل 11

5-2-2 فضاهای کمک آموزشی 11

5-2-3 سازمانهای پارا 11

فصل ششم: سازه و تاسیسات

6-1 سازه 11

6-2 تاسیسات 11

پیوست 1 11

پیوست 2 11

منابع و مآخذ 11



فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

در حال بروزرسانی
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت