متفرقه
طراحی صنعتی
پژوهش هنر
صنایع دستی
معماری
ادبیات عرب
حسابداری
تاریخ
جامعه شناسی
روانشناسی
اقتصاد
مدیریت
تربیت بدنی
موسیقی
تئاتر و سینما
مرمت ابنیه
کتاب و مجلات
فرم های قرارداد
تحقیقات دانش آموزی
کارآموزی
کارآفرینی و طرح توجیهی
پزشکی
طراحی پارچه و لباس
شهرسازی
گرافیک
عکاسی
مجسمه سازی
نقاشی
باستان شناسی
کتابداری
معدن
نساجی
مواد _ متالوژی
هوافضا
شیلات
نفت
صنایع غذایی
برق و الکترونیک
کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
کشاورزی
تاسیسات
مکانیک
صنایع
مکانیک خودرو
ریاضی و آمار
زبان های خارجه
جغرافیا
زبان و ادبیات فارسی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
الهیات و معارف اسلامی
حقوق
محیط زیست
زمین شناسی
زیست شناسی
شیمی
فیزیک
عمران
آخرین محصولات
تحقیق تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون
دانلود فایل تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون 117 صفحه با فرمت WORD
مقدمه
تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،فرهنگي،اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
28_1567298866_30816_4862_1310.zip0.07 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 30,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت