دانلود فایل صنعت تبلیغات 44 صفحه با فرمت WORD
محمد بني حسن - رشته گرافيك- مقطع كارداني عنوان پايان نامه: تبلغات شماره دانشجويي 3600002970 - آموزشكدة شهيد كرج (پسران) - آدرس: تهران، خيابان شهيد مدني خيابان سجاد كوچة اسدي- پلاك 105 - تلفن : 7811057
اين تحقيق به اين دليل صورت گرفته اكثر فارغ التحصيلان رشتة گرافيك بسوي تبليغات رفته اما متأسفانه هيچ دانش خاص و محكمي از پيرامون آن ندارد و با زواياي مختلف آن آشنا نيستند. در اين تحقيق ابتدا با صنعت تبلغات در ايران و جايگاه و مشكلات آن آشنا شده و سپس در فصلهاي بعد با ارتباط تبليغات با رسانههاي مختلف از قبيل (تلويزيون، راديو، مطبوعات و . . . ) آشنا ميشويم و تأثير گرافيك را در تابلوهاي تبليغاتي مورد بررسي قرار داده و بازاريابي براي كالا و خدمات را همراه با نمونههايي از برترينهاي آن بررسي ميكنيم. در فصل بعد با شيوة جديد تبليغات به كمك اينترنت و موبايل آشنا شده و ايدههاي جديد و چالشهاي آن را بررسي ميكنيم و در انتها با اصلاحات و واژههاي تخصصي اين صنعت و اخباري از دنياي تبليغات را با هم مرور ميكنيم و در انتها كارهاي عملي اين پروژه كه تبليغات براي مبلمان است را ملاحظه خواهيم كرد.
17_1568476542_31300_4862_1099.zip0.04 MB |