متفرقه
طراحی صنعتی
پژوهش هنر
صنایع دستی
معماری
ادبیات عرب
حسابداری
تاریخ
جامعه شناسی
روانشناسی
اقتصاد
مدیریت
تربیت بدنی
موسیقی
تئاتر و سینما
مرمت ابنیه
کتاب و مجلات
فرم های قرارداد
تحقیقات دانش آموزی
کارآموزی
کارآفرینی و طرح توجیهی
پزشکی
طراحی پارچه و لباس
شهرسازی
گرافیک
عکاسی
مجسمه سازی
نقاشی
باستان شناسی
کتابداری
معدن
نساجی
مواد _ متالوژی
هوافضا
شیلات
نفت
صنایع غذایی
برق و الکترونیک
کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
کشاورزی
تاسیسات
مکانیک
صنایع
مکانیک خودرو
ریاضی و آمار
زبان های خارجه
جغرافیا
زبان و ادبیات فارسی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
الهیات و معارف اسلامی
حقوق
محیط زیست
زمین شناسی
زیست شناسی
شیمی
فیزیک
عمران
آخرین محصولات
تحقیق اصول نقاشی ایرانی
دانلود فایل اصول نقاشی ایرانی 22 صفحه با فرمت WORD
اصول نقاشي ايراني
1 ـ براي نگارگر سنتي ، ذهنيت ، انديشگونگي و تفكر و درونگري هميشه شكل غالب را در هنر داشته است .
2 ـ با پيروي كامل از مفهوم منفصل و گسسته از فضا نگارگر ايراني توانست سطح دو بعدي مينياتور را مبدل به تصويري از مراتب وجود سازد و موفق شد ببينده را از افق عادي و وجود مادي و وجدان روزانه خود به مرتبه اي عالي تر از وجود و آگاهي ارتقاء دهد و او را متوجه جهاني سازد مافوق اين جهان جسماني .
- هنرمند براي القاي فضاي مورد نظر ، پيوسته از فراز به فرود ، از برون به درون ، از چپ به راست و از فضاي ايستا به فضاي پويا در حركت و نوسان است و مطابق با نياز تصويري ، عوامل متعددي را با يكديگر تنظيم و هماهنگ نموده و دنياي ويژه خود را عينيت بخشيده است .
- حركت در نگارگري از سطحي است به سطح ديگر ، از افقي است به افق ديگر ولي نه به گونه اي كه موجب انفصال كل تصوير و داستان گردد ، بلكه ، استفاده از خطوط ، سطوح و نقش ها ، به گونه اي تنظيم و هماهنگ گشته كه فضايي منسجم از يك مضمون به دست مي دهد .
3 ـ از ديگر ويژگيهاي قابل ملاحظه در نگارگري سنتي ايران پرداختن و به تصوير در آوردن عالم خيال و فضاي مثالي است، اصولاً نگارگر ايراني ، از گذشته بسيار دور ، توجهي به بديهيات نداشته است.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
7_1569178718_31721_4862_1328.zip0.03 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 10,800 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت