دانلود فایل راههاي ساده براي منشي حرفه اي 17 صفحه با فرمت WORD
مقدمه
شركتها، موسسات توليدي و خدماتي سعي مي كنند با كاهش هزينه ها و به گردش درآوردن تمامي تواناييهاي موجود بهترين بهره برداري را از امكانات خود داشته باشند. اين امر مستلزم آن است كه نيروهاي انساني موجود در حرفه خود تخصص لازم را كسب نمايند. اين تواناييها چه به صورت دانشگاهي و چه به صورت تجربي جزو سرمايه هاي يك شركت محسوب مي شود.
به طور حتم يكي از اركان اساسي هر شركتي منشي آن است و گواه اين مطلب درخواست بي وقفه آن در روزنامه هاي كثيرالانتشار مي باشد.
منشي موفق علاوه بر آشنايي حداقل و مقدماتي با يك زبان خارجي، اپراتوري رايانه و تسلط به آن به عنوان يك محور هماهنگ كننده با مدير، بايد خلاقيت در سازماندهي دروني شركت و شناسايي نيازهاي مشتري را دارا باشد.
از خصوصيات بارز يك منشي موفق و مؤثر قبل از هر اقدامي شناخت كامل و اطلاعات دقيقي است كه در مورد شركت، محصول و يا خدمات شركت خود به دست ميآورد. مسئوليت خطير يك منشي وقتي نمايان مي گردد كه او به عنوان صورت و نماي دروني و بيروني شركت مطرح مي شود. او بايد نشان دهد شركت يا مؤسسه او با دقت و حسن توجه به دنبال نياز خريدار به چه نوع محصولي است.
66_1570816544_32541_4862_1623.zip0.01 MB |