متفرقه
طراحی صنعتی
پژوهش هنر
صنایع دستی
معماری
ادبیات عرب
حسابداری
تاریخ
جامعه شناسی
روانشناسی
اقتصاد
مدیریت
تربیت بدنی
موسیقی
تئاتر و سینما
مرمت ابنیه
کتاب و مجلات
فرم های قرارداد
تحقیقات دانش آموزی
کارآموزی
کارآفرینی و طرح توجیهی
پزشکی
طراحی پارچه و لباس
شهرسازی
گرافیک
عکاسی
مجسمه سازی
نقاشی
باستان شناسی
کتابداری
معدن
نساجی
مواد _ متالوژی
هوافضا
شیلات
نفت
صنایع غذایی
برق و الکترونیک
کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
کشاورزی
تاسیسات
مکانیک
صنایع
مکانیک خودرو
ریاضی و آمار
زبان های خارجه
جغرافیا
زبان و ادبیات فارسی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
الهیات و معارف اسلامی
حقوق
محیط زیست
زمین شناسی
زیست شناسی
شیمی
فیزیک
عمران
آخرین محصولات
دانلود پاورپوینت یادگیری ماشین ۵۱ اسلاید
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف یادگیری ماشین
اهداف پروژه
چرا یادگیری؟
برخی از کاربردهای یادگیری ماشین
یادگیری مدل
وظیفه یادگیری ماشین
مبنای ارزیابی الگوریتمهای یادگیری
یادگیری انسان و ماشین
انواع یادگیری
برخی کاربردهای موفق یادگیری ماشین
تکنیک های مختلف یادگیری
دسته بندی یادگیری
یادگیری با ناظر
مثالی از یادگیری با ناظر
رگراسیون و دسته بندی
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی Checkers
انتخاب تجربه یادگیری
مشکلات فیدبک غیر مستقیم
کنترل یادگیرنده برروی مثالهای آموزشی
شباهت مثالهای آموزشی به نمونه های واقعی
یادگیری بازی چکرز از طریق بازی بر علیه خود.
انتخاب تابع هدف
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی چکرز (ادامه)
انتخاب تابع
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی چکرز (ادامه)
نوع نمایش تابع هدف
انتخاب تابع هدف
انتخاب الگوریتمی برای تقریب تابع
مثال
تنظیم وزنها
خلاصه
مقایسه
یادگیری و جستجو
مراجع
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت