فهرست مطالب:
فصل اول:طرح تحقيق
مقدمه
2-1 : بيان مساله
3-1: اهميت و ضرورت موضوع تحقيق
4-1: اهداف تحقيق
5-1: سوالات تحقيق
6-1: تعاريف عملياتي متغييرها
7-1: محدوديتهاي تحقيق و محقق
مفاهيم سيستم
مفاهيم:
تعريف:
عناصر سيستم
وروديها
فصل دوم: ادبيات تحقيق
نگرش سيستمي
الگوی بنیادی ولی معمولی سیستمها
اختصاصات سازمان اداری در تحلیل سیستمی
تفكر سيستمي
ويژگيهاي نظريه عمومي سيستمها
درجات سيستم از نظر بولدينگ
استفاده از تحليل سيستمي در برنامهريزي آموزش درسي
كلاس به صورت زيرسيستم مدرسه
سابقه مدارس شبانه روزي در آموزش و پرورش منطقه كاغذكنان
آمار كلاسهاو تعداد دانش آموزان مدارس شبانه روزي
سرانه و جيره غذايي مدارس شبانه روزي در سالتحصيلي (82-81 )
روستاهاي تحت پوشش مدارس شبانه روزي
روستاهای دارای دانش آموزان حائز شرایط ورودی به مدارس شبانه روزی
ارتقاي پايه تحصيلي در مدارس شبانه روزي نسبت به ساير مدارس منطقه كاغذ كنان
جايگاه مدارس شبانه روزي منطقه كاغذ كنان در استان آذربايجان شرقي خرداد82
فصل سوم: روش تحقيق
روش گردآوري دادهها
فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات
یک تحلیل سیستمی
عوامل موثر در ادامه تحصيل دانشآموزان در مدارس شبانهروزي
عوامل موفقيت دانشآموزان در مدارس شبانهروزي
تاثير ميزان عوامل در ترك تحصيل دانشآموزان مدارس شبانهروزي
ميزان تاثير عوامل در عدم ثبت نام و عدم ادامه تحصيل دانشآموزان در مدارس شبانهروزي
فصل پنجم: خلاصه، نتيجهگيري و پيشنهاد
جمع بندی سیستمی
خلاصه و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
اساسنامه مدارس شبانهروزي
اساسنامه مدارس شبانهروزي
فصل اول: كليات
فصل دوم: شرايط و نحوه تأسيس
فصل سوم: سازمان اداري آموزشي و نحوه اداره مدارس شبانه روزي
فصل چهارم: شرايط پذيرش و تحصيل دانش آموز
فصل پنجم: ساير موارد
چارت سازماني مدارس شبانه روزي
نمونه پرسشنامه