2-8 -7-3 يکپارچگی محيط يادگيری 16
2-8 -8 انعطاف پذيری در محيط يادگيری يکپارچه 16
2-8 -8-1 اصول حاکم بر انعطاف پذيری محيط يادگيری يکپارچه 16
2-8 -8-2 راهکارها و انعطاف پذيری محيط يادگيری يکپارچه 16
2-8 -9 محدوده بندی در يک کلاس انعطاف پذير 16
2-8 -10 شکل يک کلاس انعطاف پذير 16
2-8 -11 نقش محیط در سازندگی محیط آموزشی 16
2-9 تعریف قرارگاه فیزیکی 16
2-10 قرارگاه رفتاری 16
2-10-1 شکل گیری تئوری قرارگاه رفتاری 16
2-10-2 ویژگی های قرارگاه رفتاری 16
2-10-2 -1 گزینشگری قرارگاه های رفتاری 16
2-10-2 -2 شروع و پایان وقوع قرارگاه های رفتاری 16
2-10-2 -3 عدم انتقال پذیری الگوهای جاری رفتار 16
2-10-2 -4 خصوصیات پویایی قرارگاه رفتاری 16
2-10-3 قرارگاه رفتاری در معماری 16
2-10-4 قرارگاه رفتاری در دانشکده معماری 16
2-10-5 اصول و ضوابط طراحی فضاهای دانشکده ای 16
فصل سوم: بررسی نمونه های مشابه
3-1 دانشكده هنرهاي زيبا 11
3-2 دانشکده هنر و معماری تبریز 11
3-3 دانشكده معماري اپورتو(oporto) 11
3-4 كالج آموزشي معلمان، Setubal 11
3-5كالج آموزشي معلمان، Setubal 11
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل سایت
4-1 موقعیت سایت 11
4-2 بررسی دسترسی های سایت 11
4-3 بررسی شکل و ابعاد سایت 11
4-4 بررسی چشم انداز سایت 11
4-5 همجواریهای سایت 11
4-6 اقلیم 11
4-7 مواردحائز اهميت در طراحي اقليمي ساختمانهاي آموزشي و تحقيقاتي 11
فصل پنجم: برنامه فیزیکی
5-1 فضاهای اصلی 11
5-1-1 فضاهای اداری 11
5-1-2 فضاهای آموزشی 11
5-1-3 فضاهای خدماتی 11
5-2 فضاهای مکمل 11
5-2-1 فضاهای خدماتی مکمل 11
5-2-2 فضاهای کمک آموزشی 11
5-2-3 سازمانهای پارا 11
فصل ششم: سازه و تاسیسات
6-1 سازه 11
6-2 تاسیسات 11
پیوست 1 11
پیوست 2 11
منابع و مآخذ 11
daneshkade memari_1728412698_66484_4862_1910.zip7.28 MB |